Tuesday, 26 September 2017

CPG BROW DEFINER MURAH ORIGINAL

CPG BROW DEFINER
HARGA PROMOSI : 
RM39 SM / RM49 SS
FREE POS

Maklumat pembayaran:


MAYBANK :
506221443897
Zauyah Abdul Ghani

CIMB :
7036498171
Zauyah Abdul Ghani

019-9422452 (sms/whatsapp)
cikzabeautyshop@gmail.com (Email)
FB PAGE : CIKZA Beauty SHOP 
INSTAGRAM : cikzabeautyshop


CPG Brow Definer
Siap brush lagi tau senangnyaa nak main makeup2 dengan CPG cosmetics ...
Mua Bella kita da pakai tauuu ....

Ada 3 pilihan code warna
๐Ÿ’—Soft brown
๐Ÿ’—Caramel
๐Ÿ’—Brown Chocolate

Hasil carian imej untuk CPG BROW DEFINER






UMAR 1001 RAHSIA LELAKI MURAH ORIGINAL


UMAR
HARGA PASARAN : RM289
Kandungan : 30 paket x 25 gram
HARGA PROMOSI : RM175
ADD POS RM15 SM / RM26 SS

Maklumat pembayaran:


MAYBANK :
506221443897
Zauyah Abdul Ghani

CIMB :
7036498171
Zauyah Abdul Ghani

019-9422452 (sms/whatsapp)
cikzabeautyshop@gmail.com (Email)
FB PAGE : CIKZA Beauty SHOP 
INSTAGRAM : cikzabeautyshop



Apakah itu Umar?
Manly Umar 1001 Rahsia Lelaki mengandungi herba terpilih untuk kesihatan lelaki . Khasiiatnya telah diperakui mujarab dalam memperbaikki sistem dalaman badan serta memperbaikki sistem pengedaran darah dalam badan kita. Herba-herba serta bahan-bahan yang digunakan adalah yang terpilih serta terbaik masakini. Banyak testimoni terkini menunjukkan Umar dapat menambahkan seri kulit, memperbaikki sendi-sendi dan urat saraf, menambahkan tenaga dalaman untuk lelaki serta pelbagai penyakit dalaman dan luaran. Yang paling penting, kesihatan kita akan semakin baik dan terjamin jika menggunakan Umar secara konsisten serta mengikut cara-cara yang betul. Bagi yang sudah berkahwin, tanggung jawab kita sebagai suami akan dapat ditunaikan dengan dengan lebih baik samada lahiriah atau batiniah, insyaallah.

Keluaran terbaru Product Umar 1001 Rahsia lelaki, diformulasi dari herba mewah di ambil dari seluruh pelusuk dunia. Gabungan ekstrak herba ini dibuat bagi membantu masalah kesihatan lelaki.
Berlainan dari product yang ada dipasaran kerana makanan kesihatan ini dibuat berperasa Lemon supaya anda tidak jemu untuk meminumnya.

kandungan herba seperti Saw Palmetto,Tongkat Ali,Macca,Tribulus Terrestris,Mulra Puama, Ashwaganda (ginseng india),Biji Labu, Epimedium, serbuk madu,Garcinia Cambogia,Tamarind ,Payllium Husk dan perasa Lemon.

Maklumat kandungan utama
Marine collagen
Collagen meliputi 80% daripada jumlah protien badan mamalia.ianya diperlukan dalam pembinaan badan dan asas dalam pembentukan kulit, otot, tulang dan cartilage.
Namun setelah umur manusia meningkat menjangkau 25 tahun, collagen menurun 1.5% setiap tahun(semasa berumur 35 tahun collegen turun 15%). minuman ini direka untuk menrangsang penghasilan collagen demi mengantikan kehilangan tersebut.
Collagen berfungsi menganjalkan kulit, membentuk tubuh badan yang cantik dan menguatkan rambut.
Garcinia Cambogia Powder Extract
Garcinia popular sebagai bahan herba semulajadi dalam mengurangkan berat badan.Ianya berkesan sebagai herba mengurangkan lemak dengan memperlahankan sintesis lipids dan fatty acids. Ia meningkatkan keupayaan badan menjana tenaga dan menurunkan nafsu makan.
Garcinia kaya dengan Hydroxycitric Acids (HCA) membantu membakar kalori dan kolestrol
Garcinia mengawal nafsu makan. Ia menguruskan badan dengan mengurangkan nafsu makan dan membakar karbohidrat yang berlebihan.
Garcinia meningkatkan immune system badan, ianya bermanfaat kepada sistem kerongkong, urinary sistem dan uterus.
Ekstrak Saw Palmetto
Saw Palmetto diguna secara meluas untuk merawat BHP(Nonmalignant enlargement of prostate gland).
BHP ada penyakit berkaitan alat kelamin lelaki disebabkan kekurangan androgens. Kedua ia juga dapat mengatasi DHT (dihydrotestosteron) DHT disebabkan oleh berlakunya peubahan metabolisma prostatic androgens dan pertambahan nisbah estrogens dgn androgens.
Kajian mendapati Saw Palmetto sangat berkesan menyembukan BHP dan menghalang terjadinya DHT iaitu agen yang bertangungjawab menyebabkan berlakunya pembesaran prostate.
Ekstrak Tongkat Ali
Eurycoma longifolia membantu mereka yang menghidapi masalah syahwat dan bayak digunakan dalam peubatan masalah tenaga batin lelaki
Ekstrak Macca
Digunakan secara meluas di Peru untuk meningkatkan Labido seks, dikenali sebagai Peruvian ginseng
fungsi utama macca meningkatkan kekuatan, daya tahan, nafsu dan fungsi seksual. Masyarakat Peru menggunakannya kepada lelaki atau wanita untuk bersemangat dalam meningkatkan seks. Kajian Dr. Qun Yi Zheng menunjukan Macca mengandungi 10% Protien, 60% karbohidrat dan asid lemak dan bahan active macamides dan macaenes yang dapat meningkatkan seks.
Ekstrak Tribulus Terrestis
Dalam sejarah Greek digunakan secara meluas untuk mengubati penyakit batin, sakit kepala,gangguan saraf dan di China dan India ia banyak digunakan dalam mengubati penyakit hati, buah pinggang, urinari dan kardiovaskular.
Ekstrak Ashwaganda
Di India dikenali sebagai ginseng India dan tersebuat dalam kitab kuno kamasutra sebagai herba yang dapat meningkatkan labido lelaki, sangat popular di India dalam perubatan ayurveda.
Ekstrak Epimedium
Dalam perubatan China digunakan untuk mengatasi masalah kekurangan ‘Yang’ dan untuk memulihkan alat kelamin yang tidak berfungsu dengan baik dan membuang angin dalam badan.
Ekstrak Biji Labu
Dalam perubatan herba di Eropah selatan diguanakan dalam merawat penyakit yang berkaitan prostate lelaki.
Ekstrak Muira Puama
Di Brazil digunakan secara meluas utntuk meningkatkan dan menstamulasikan keinginan seksual.
Madu
sudah diketahui sangat membantu untuk meningkatkan tenaga dan melegakan keletihan. Dan meningkatkan tenaga batin.

Cara menggunakan :
campurkan 1 sachet Manly Umar 1001 ke dalam 180ml air biasa kacau hingga larut. 1 sachet sehari.

Fungsi Umar
Meningkat tenaga kelakian
Memekatkan air mani dan menyuburkanya
Mengatasi masalah cepat pancut (pra ejakulasi)
Menambah tenaga batin
Menguruskan badan dan menghilangkan perut buncit
Membuang toksin dalam badan
Membuang angin dan melancarkan pengaliran darah
Meransangkan keinginan jimak
Menegang dan mencantik kulit
Senang tidur dan buang air besar
Mengelak penyakit kencing manis dan darah tinggi
Mengatasi masalah prostat serta kencingl tak lawas dan banyak lagi…

Cara penggunaannya :
Bancuh dengan air suam, kacau dan terus diminum. 1 sachet sehari selepas sarapan pagi. Boleh juga diambil sebelum sarapan.
Bagi yang mengidap penyakit kencing manis/darah tinggi – ambil 1/2 sachet sehari untuk permulaan. Hendaklah diminum 2 jam selepas ambil ubat hospital.
Ambil 3 bulan berturut-turut untuk kesan yang terbaik.

CELLMAXX MURAH ORIGINAL

CELLMAXX
HARGA PASARAN : RM180
HARGA PROMOSI : RM150
FREE POS

Maklumat pembayaran:


MAYBANK :
506221443897
Zauyah Abdul Ghani

CIMB :
7036498171
Zauyah Abdul Ghani

019-9422452 (sms/whatsapp)
cikzabeautyshop@gmail.com (Email)
FB PAGE : CIKZA Beauty SHOP 
INSTAGRAM : cikzabeautyshop




INGIN SIHAT LUARAN SEJURUS DALAMAN?? TENAGA MAKIN TUA MAKIN
BERKURANGAN??CELMAXX ADA!!.CELMAXX IALAH SATU-SATUNYA UBAT 
TAPI SUPERFOOD YANG MENGANDUNGI NUTRISI LENGKAP UNTUK 
KEPERLUAN TUBUH BADAN ANDA.

Cellmaxx ialah produk yang boleh merangsang tulang sum-sum (tulang sulbi) dan
merangsangkan pengeluaran ibu sel dewasa, untuk mengganti dan membaik pulih 
sel-sel yang mati, atau sakit kepada sel tubuh yang baru dan sihat. Maka organ-organ
tubuh manusia akan kembali sihat dan berfungsi dengan sempurna...Produk ini sesuai
untuk diminum oleh semua lapisan. Cellmaxx mengandungi kelebihan 4 bahan iaitu
Phenylethylamine, Phycocyanin,Polsaccharide dan L-Selectin Ligand berbanding 
produk lain yang hanya mengandungi magnesium pada kadar rendah.Kini ianya
lebih popular dengan nama Cellmaxx. Kerana hanya Cellmaxx sahaja
Produk PENJANAAN SEMULA SEL NO.1 DI ASIA PASIFIK.

Cellmaxx diformulasikan secara saintifik khas menggunakan bahan-bahan terbaik 
di dunia, sangat bagus utk otak,jantung dan hati. Cellmaxx bukan hanya sesuai kepada
orang dewasa tetapi ia juga amat baik untuk remaja yg masih belajar.Dengan kandungan
yang terpilih menjadikan ia minuman yang sangat lazat dan berkhasiat.Celmaxx sangat
sesuai kepada pengemar-pengemar yang mengamalkan kesihatan tubuh badan..
HANYA MEREKA YANG BERCITA RASA TINGGI SAHAJA 
AKAN MEMILIH CELMAXX!!!..
KEBAIKAN CELMAXX
Menggantikan sel yg telah mati,
Memaksa sel asing yg tidak patut ada dlm badan utk mati.
Merawat dan servis organ2, tisu2 dan sel2 menjadi original seperti asal.
Mengaktifkan semula Natural Killer Cell (NK Cell) utk melawan sel sel asing.
Membekalkan 64 nutrisi organik dgn kadar penyerapan 95% bagi keperluan
lengkap dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.
Mengandungi cryptophycin iaitu agen anti kanser yg berfungsi 
membunuh sel sel kanser .


FUNGSI CELLMAXX



FUNGSI CELLMAXX



BAHAN-BAHAN CELMAXX
Phenylethylamine
Phycocyanin
Polsaccharide
L-Selectin Ligand


KANDUNGAN CELLMAXX

CARA PENGAMBILAN CELMAXX
PESAKIT SLE :
Pesakit kena habiskan pakej ubat steriod dulu. Bila dia dah kurangkn ambik steriod
selang sehari maka boleh ambik Cellmaxx pada hari yg tak ambik steriod.
Mulakan dengan 1 peket dulu ambil secara konsisten jgn berhenti.
PESAKIT KENCING MANIS :
Bagi pesakit kencing manis. Peringkat awal bacaan gula akan meningkat dulu.
Teruskan minum sebab body adjustment sedang berlaku dan jika ada rasa
apa tindakbalas hanya sementara sahaja. Terus ambik cellmax.
Cadangan untuk pesakit kencing manis :-
Mulakan 1 peket sahaja.
Lepas seminggu boleh tambh 2 peket.
PESAKIT GASTRIK :
Kena ambil selepas sarapan atau selepas makan malam. Pastikan perut tidak
kosong bila mengambil Cellmaxx.
PESAKIT BATU KARANG :
Bila pesakit batu karang ambil Cellmaxx mereka akan merasa sakit kerana proses
healing . Jika tidak tahan boleh mkn ubt tahan sakit atau ambik ejection. Kalau
yg besar sgt lebih 3 cm kena operate.
Cara minum Cellmaxx:-
1 sachet pagi & 1 sachet malam. Jangan lupa minum air 4 liter sehari.

PESAKIT BUAH PINGGANG YG KRONIK :
Jgn menjanjikan akan sembuh sepenuhnya. Ini salah satu iktiar di mana pesakit
akan merasa lebih sihat dan bertenaga. Berbanding sebelumnya.
Cara minum Cellmaxx :-
Ambik Cellmaxx Selepas dailisis. Bg 1 sachet duhulu. Bancuh dgn sedikit air atau
terus masukkan Cellmaxx ke bwah lidah. Naikkan sachet secara berperingkat.
PESAKIT SENDI :
Perlu makan Cellmaxx 1 pagi & 1 malam. Dan boleh ditambah 2 pagi 2 malam
untuk minggu seterusnya.










ASWAD SPRAY SERUM MURAH ORIGINAL

ASWAD SPRAY SERUM
HARGA PROMOSI : RM57
POS RM8 SM / RM12 SS



Maklumat pembayaran:


MAYBANK :
506221443897
Zauyah Abdul Ghani

CIMB :
7036498171
Zauyah Abdul Ghani

019-9422452 (sms/whatsapp)
cikzabeautyshop@gmail.com (Email)
FB PAGE : CIKZA Beauty SHOP 
INSTAGRAM : cikzabeautyshop


MAKEUP BERCAPUK..... KALAU TAK MAKEUP KUSAM. PAKAI FOUDATION PUN
BERCAPUK, PAKAI COMPACT POWDER PUN BERCAPUK.. KULIT NAMPAK
TAK SEKATA DAN BERMINYAK, TAMBAH2 BILA DAH TENGAHARI.

Aswad Spray Serum menjadi kegemaran ramai makeup artis. senang ja spray dan
ratakan pada kulit muka. pastu boleh apply foudation atau bedak. comfirm kulit sekata
dan nampak natural ja. Aswad spray serum ni bukan hanya boleh guna sebelum
apply makeup, malam sebelum tidur pon boleh apply utk rawat kulit.

KELEBIHAN / KEBAIKAN ASWAD SPRAY SERUM
Makeup tahan lama
Makeup tak merekah
Makeup tak bercapuk
Menganjalkan kulit
Mengecilkan liang pori
Melembapkan kulit
Merewat kulit berminyak
Menghilangkan parut
Mengecutkan jrawat
sbg agen anti penuaan

KANDUNGAN BAHAN-BAHAN ASWAD SPRAY SERUM
Serum ini diformulasikan dari 2 bahan utama iaitu:
bunga witch hazel
ekstrak kulit limau

KELULUSAN KKM ASWAD SPRAY SERUM

Aswad Spray Serum produk 100% ASLI ORIGINAL
dijamin HALAL dan yang penting lulus KKM !
NOT161201520K

CARA PENGGUNAAN ASWAD SPRAY SERUM
Sebelum makeup: spray sebagai primer
Lepas makeup: spray utk makeup tahan lama.
Sebelum tidur : spray utk skin repair








GEL ERAT RAPAT MURAH ORIGINAL

GEL ERAT RAPAT

HARGA PROMOSI : RM57
POS RM8 SM / RM12 SS



Maklumat pembayaran:


MAYBANK :
506221443897
Zauyah Abdul Ghani

CIMB :
7036498171
Zauyah Abdul Ghani

019-9422452 (sms/whatsapp)
cikzabeautyshop@gmail.com (Email)
FB PAGE : CIKZA Beauty SHOP 
INSTAGRAM : cikzabeautyshop


Gel Erat Rapat ๐Ÿ’‹
✅Formula KHAS untuk Wanita..
Kesan Serta Merta... ๐Ÿ‘
- hasil gabungan herba2 Asli terpilih yg telah di permoden kan utk memudahkan si pemakai ...

Kelebihan Gel Erat Rapat:
- miss V menjadi ketat & padat
- bibir miss V berubah pinkish
- menambah deria ransangan @ sensitive
- menambah kelembapan
- menambahkan keanjalan
- kesihatan & kebersihan miss V terjaga
- masalah keputihan , becak , loggar terus hilang
- Cepat & mudah digunakan
- miss V terasa nyaman dgn effect Sejuk dan berangin..
- Bau yang Sgt wangi sepanjang hari hingga mampu menggoda pasangan
- menghilangkan masalah kegatalan & ketidakselesaan
- mencegah bau yang kurang enak
- mempercepatkan baik luka bersalin
- membunuh bakteria dan kulat
- Tidak perlu di cuci @ di bilas ..

BERAT: 30 ml
( 2bulan penghunaan ikut cara penggunaan )

Bahan2 utama :
manjakani, kacip fatimah , gajah beranak, mas cotek.

Cara penggunaan :
*picit 2 titik dihujung jari.
*kemudian insert jari yg ada gel tadi tu sapu rata kedalam miss v 1 anggaran Dalam 1inci .
* biarkan selama 10 -20 saat..
* lihat kesan serta merta akan terasa 'grip'
* digalakkan mnggunakan gel ini setiap hari jika
mahukan miss v sentiasa berada pada prestasi yang terbaik ..
Kelebihan2 #GELERATRAPAT UNTUK SEMUA WANITA ๐Ÿ’‹๐Ÿ‘
Remaja
- Boleh menghilangkan keputihan dan kegatalan pada Miss V. Serta juga menghilangkan bau hanyir @ masam ..
Isteri
Boleh merapatkan otot Miss V yang longgar, meruang didalam faraj, memberi keselesaan sebelum dan selepas bersama
Ibu Hamil
Memberi keselesaan Miss V yang lembab dan merawat keputihan yang berlebihan ( tidak di galak kan guna selepas kandungan dah 7bulan keatas sebab vagina akan sempit dan sukar utk bersalin nanti)
ibu Berpantang
Melancarkan darah nifas, memberi keselesaan selepas bersalin, menghilangkan bau nifas, mempercepatkan proses sembuhan luka jahitan bersalin.
GEL ERAT RAPAT ๐Ÿ’‘
Cara pakai yg betul
bagi org yg kurang air ketika bersama pakai stgh jam sebelum bersama..
 jika yg byk air ketika bersama pakai 1jam seblum bersama..
Utk keputihan boleh pakai bersama aktiviti meruang ..

#GELERATRAPAT
1 BOTOL - 30 ml
Tahan sehingga 2 bulan penggunaan.

untuk masalah:-
<< kekeringan faraj
<< menyuburkan dinding faraj dengan melancarkan peredaran darah pada tisu2 lembut didinding faraj
<< herba2 terkandung akan mengaktifkan sel2 sensitif faraj seterusnya meningkatkan sensitiviti faraj
seterusnya meningkatkan ghairah terutamanya di bhg 'clitoris'
<< membantu mengembalikan intimasi/ghairah wanita.
<< amat elok utk mereka yg sudah menopos,
<< wanita yang tidak bernafsu tidak kira usia.
<< gel ini berubat dimana ia boleh mencegah dan mengubati fungus di dalam faraj lalu mencegah keputihan.

Cara pengunaan:
Picit gel ke jari anggaran 2 drop dan masukkan ke dalam bahagian intim dan nikmatilah kepuasannya!!







♡ CARI DI SINI PUN BOLEH ♡

 
Copyright © 2017 Cikza Beauty Shop. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.