Wednesday, 22 March 2017

MYLEA FRECKLES SERUM MURAH ORIGINAL

MYLEA FRECKLES SERUM

HARGA PASARAN : RM120
HARGA PROMOSI : RM83
POS RM7 SM / RM11 SS


Maklumat pembayaran:

MAYBANK :
506221443897
Zauyah Abdul Ghani

CIMB :
7036498171
Zauyah Abdul Ghani

019-9422452 (sms/whatsapp)
cikzabeautyshop@gmail.com (Email)
CIKZA Beauty SHOP (FB PAGE)
INSTAGRAM : cikzabeautyshop







NAK CANTIK???NAK GEBU??NAK FLAWLESS??MENCARI PRODUK YANG
SESUAI UNTUK MASALAH JERAWAT DAN PARUT JERAWAT DI WAJAH..
APA KATA ANDA MENCUBA MYLEA FRECKLES SERUM :)



Mylea Freckles Serum ialah merupakan produk pencerah kulit terkini, Best Seller
dan menjadi viral seluruh Thailand! Diperkaya dengan Mineral,Minyak Zaitun,Ekstrak
Timun,Ekstrak Lemon,Minyak Kelapa Dara,Vitamin E,Ekstrak Delima, ia menjanjikan
kesan Pantas dengan hasil pemutihan yang mengagumkan untuk seluruh badan!
Mylea Freckles Serum ialah merupakan produk yang dirumus khas untuk
mereka yang ingin mendapatkan kulit yang cantik, gebu dan flawless.

Jom guna Mylea Freckles Serum ni... Rugi tauu sapa yang tak cuba Mylea Freckles
Serum ni... Dah la mengandungi bahan semuladi dan organik!!! Tak perlu risau lagi dah
bahan kimia yang berbahaya.. Haaa best kan???.Tak percaya???.Meh try dulu.. Dengan
Mylea Freckles Serum penyelamat anda ada!!!.Stock Mylea Freckles Serum dah tak
banyak. Sapa nak meh cepat..Mylea Freckles Serum sesuai untuk kulit berminyak..
lepas tu ada yang kata mahal sangat la apa la, sebenarnya tak mahal pon kalau
pandai buat kira-kira sebab tahan lama tau.. pencuci tu dalam 2 bulan, serum
tahan 4 ke 5 bulan,.. sangat-sangat jimat semua dalam
bekas besar.. nak order pm je terus.

KEBAIKAN MYLEA FRECKLES SERUM
20 Bahan Aktif ( Sumber Mineral )
Mengandungi Minyak Zaitun, Vit C
Produk Tahan 2 bulan ( JIMAT )
Isi Kandungan 100% HALAL
Kulit Wajah Semakin licin & lembut
Kulit Wajah tidak kelihatan KUSAM
Nampak lebih Muda dari Usia Sebenar
Menghapuskan JERAGAT & BINTIK HITAM
Kesan EFEKTIF 2 - 5 hari
Tiada Kesan kulit MENIPIS
Menjadi Pilihan WANITA BEKERJAYA
Water Based ( Mudah Di Cuci )
Friendly WUDHU ( Mudah Di Cuci )
Sesuai utk kulit Sensitif
Lulus KKM ( NOT160300607K )
100 % Produk MUSLIM
BAHAN BAHAN MYLEA FRECKLES SERUM
Mineral
Minyak Zaitun
Ekstrak Timun
Ekstrak Lemon
Minyak Kelapa Dara
Vitamin E
Ekstrak Delima

CARA PENGGUNAAN MYLEA FRECKLES SERUM
Picit sedikit Mylea Freckles Serum pada tapak tangan dan sapu pada
bahagian kulit wajah yang bermasalah seperti di atas
(Setitik Freckles Serum memadai untuk seluruh wajah kerana serum ini pekat
dan tidak berminyak malah terus meresap ke dalam kulit wajah)
Disyorkan pakai pada waktu pagi (10 ke 15 minit sebelum makeup) dan malam
sebelum tidur (10 ke 15 minit sebelum apply night cream)
Freckles Serum BOLEH DIPAKAI dengan mane2 nite/day cream ape2 brand yang
anda guna sekalipun yang penting jarakkan masa sekurang2nya 15 minit utk make
sure serum telah sempurna meresap ke dalam kulit (dinasihatkan hindarkan dari
produk yang mempunyai kandungan kimia yang tinggi kerana akan
merosakkan tisu kulit)
Sapuan kerap (2 kali sehari) dinasihatkan bagi mereka yang inginkan
kesan yang lebih cepat

NO KKM MYLEA FRECKLES SERUM

TESTIMONI MYLEA FRECKLES SERUM

TESTIMONI MYLEA FRECKLES SERUM

TESTIMONI MYLEA FRECKLES SERUM

TESTIMONI MYLEA FRECKLES SERUM

TESTIMONI MYLEA FRECKLES SERUM

TESTIMONI MYLEA FRECKLES SERUM

TESTIMONI MYLEA FRECKLES SERUM

TESTIMONI MYLEA FRECKLES SERUM

TESTIMONI MYLEA FRECKLES SERUM

TESTIMONI MYLEA FRECKLES SERUM

TESTIMONI MYLEA FRECKLES SERUM






SHAMPOO SANTAN MY HOME LAB MURAH ORIGINAL

SHAMPOO SANTAN MY HOME LAB
250ML / BOTOL

HARGA PROMOSI : RM29
POS RM7 SM / RM11 SS

Maklumat pembayaran:

MAYBANK :
506221443897
Zauyah Abdul Ghani

CIMB :
7036498171
Zauyah Abdul Ghani

019-9422452 (sms/whatsapp)
cikzabeautyshop@gmail.com (Email)
CIKZA Beauty SHOP (FB PAGE)
INSTAGRAM : cikzabeautyshop









Sedikit info mengenai Shampoo Santan Semua kandungan tersebut mempunyai kemampuan untuk menjaga rambut serta dapat menjadikan rambut kelihatan lebih cantik, halus, lembut dan berkilau.


Di dalam santan kelapa terdapat kandungan minyak esensial, vitamin, mineral dan protein.

Semua kandungan tersebut mempunyai kemampuan untuk menjaga kesihatan rambut serta dapat menjadikan rambut kelihatan lebih cantik, halus, lembut dan berkilau.
Ini sudah terbukti kerana wanita azman dahulu termasuk para ratu dan puteri raja telah menggunakan santan sebagai conditioner tradisional.
Jadi, bagaimana caranya agar kita juga dapat rasai kebaikan santan untuk rambut? Caranya mudah sangat.
Kami Bantu anda dengan shampoo santan homemade tanpa bahan kimia & bebas paraben...


Rambut gugur???
Rambut kasar???
Kulit kepala gatal2????
Kelumumur banyak????
Nak hitamkan rambut???
Nak lebatkan rambut???
Semua masalah ni hanya mampu diatasi ngan Shampoo Santan..

Baby 6 bln keatas boleh guna

Syampoo yg dihasilkan secara homemade berasaskan petua dan bahan tradisional yg telah terbukti berhasil sejak turun temurun bg merawat masalah rambut dan kulit kepala...



KELEBIHAN SHAMPOO SANTAN
»mengatasi kegatalan kulit kepala
»rambut menjadi lembut&sihat
»membantu menguatkan rambut
»mencegah keguguran rambut
»mencegah dari kelemumur
»Bau oren yang menyegarkan

BEBAS: silicon,paraben&sodium louryl sulfate (SLS)
*NATURAL'100%



4 bahan penting dalam Shampoo Santan
==================================
Minyak kelapa, minyak oren & minyak rosemary.

Coconut Milk (Santan Kelapa)
- menyuburkan kulit kepala & rambut
- mengawal minyak berlebihan
- mengelakkan botak & rambut beruban
Coconut Oil (Minyak Kelapa)
- menguatkan rambut
- melembutkan rambut
- melawan kelemumur & rambut bercabang
Sweet Orange Essential Oil
- melegakan kegatalan kulit kepala
- merangsang pertumbuhan rambut
- bau yang segar
Rosemary Essential Oil
- mengelakkan keguguran rambut
- merawat kelemumur
- merawat kulit kepala kering


CARA PENGGUNAAN SHAMPOO SANTAN











Monday, 20 March 2017

ALANA SUSU KAMBING MURAH ORIGINAL


SUSU KAMBING ALANA
SUSU KAMBING ALANA
15 SACHET / BOX

HARGA PASARAN : RM49 (TIDAK TERMASUK POS)
HARGA PROMOSI : RM35


Maklumat pembayaran:

MAYBANK :
506221443897
Zauyah Abdul Ghani

CIMB :
7036498171
Zauyah Abdul Ghani

019-9422452 (sms/whatsapp)
cikzabeautyshop@gmail.com (Email)
CIKZA Beauty SHOP (FB PAGE)
INSTAGRAM : cikzabeautyshop








SUSU KAMBING ALANA
SUSU KAMBING ALANA
“DIJAMIN MASALAH SISTEM TUBUH BADAN ANDA SELESAI DALAM MASA 24 JAM
SELEPAS GUNAKAN PRODUK INI. JIKA TAK BERKESAN, KAMI PULANGKAN
WANG ANDA KEMBALI. ANDA HANYA LABURKAN SEDIKIT WANG UNTUK
UBAT YANG TAHAN 1 BULAN INI”.
Susu Kambing Alana ialah susu yang bukan hanya untuk cerahkan kulit sahaja uols..
tapi banyak lagi kelebihan lain yang uols perlu tahu.Suka sangat minum Susu Kambing
Alana, kalau nak dibandingkan rasa dia dengan Susu yang berada di pasaran sekarang,
memang saya bagi susu Alana 5 bintang tau, kalau ada sejuta bintang saya bagi sejuta
bintang! Gitu Sekali Klazzz kaw2 Susu Kambing Alana ni, khasiatnya pulak mamang
sangat hebat, boleh baca kat bawah ni yaaa.Jom tuan/puan kita sama-sama sihat
dengan Susu Kambing Alana 😊.HARI NI MEMANG ADA STOK LAGI, TAPI
ESOK BELUM DIJAMIN ADA. SEKARANG KAMI TERIMA
TEMPAHAN BERTALI ARUS.

KEBAIKAN SUSU KAMBING ALANA
Memperbanyakkan susu badan
Terbukti dapat menghaluskan kulit,
Menyihatkan Tubuh badan.
Kulit lembut dan segar
Memberi Tenaga berpanjangan
Membantu sistem penghadaman
Meningkatkan sistem imunisasi tubuh badan
Meningkatkan Daya ingatan dan tumpuan
Baik untuk ibu mengandung



FUNGSI SUSU KAMBING ALANA

BAHAN-BAHAN SUSU KAMBING ALANA
Habbatus Sauda
Susu Kambing
Ekstrak Kurma
Kismis
Madu



SUSU KAMBING ALANA

CARA PENGAMBILAN SUSU KAMBING ALANA
Senang jer... tuang 1 sachet dalam cawan.
Kemudian kacau dengan air panas, sedia diminum.


Sunday, 19 March 2017

SET BERSALIN MAK BIDAN DHERBS MURAH

SET BERSALIN MAK BIDAN DHERBS

HARGA PASARAN : RM199
HARGA PROMOSI : RM145
POS RM15 SM / RM25 SS


Maklumat pembayaran:

MAYBANK :
506221443897
Zauyah Abdul Ghani

CIMB :
7036498171
Zauyah Abdul Ghani

019-9422452 (sms/whatsapp)
cikzabeautyshop@gmail.com (Email)
CIKZA Beauty SHOP (FB PAGE)
INSTAGRAM : cikzabeautyshop








KANDUNGAN
PATI HERBA MAK BIDAN
PILIS & PARAM MAK BIDAN
KRIM PANAS MAK BIDAN
KAPSUL JAMU MAK BIDAN
MINYAK TELON
TUNGKU HERBA MAK BIDAN
PERAWAN HERBAL WASH

#Percuma MANDIAN HERBA MAK BIDAN


KHASIAT PATI HERBA MAK BIDAN
Menambah tenaga dan memberi kesegaran selepas melalui proses bersalin , memulih dan menyihatkan rahim, menyembuhkan luka jahitan.

KHASIAT PILIS & PARAM MAK BIDAN
Membuang angin dalam badan, mencantikkan kulit dan memanaskan badan
Juga digunakan sebagai lulur untuk membersihkan kulit badan
Boleh digunakan di bahagian dahi sebagai pilis untuk mengelakkan pening kepala, menyejukkan mata dan kepala.
Tidak perlu dibancuh ( bentuk cecair)
Digunakan selepas menggunakan krim panas Mak Bidan
Sapu diseluruh badan kecuali payudara dan perut

KHASIAT KRIM PANAS MAK BIDAN
Mengeluarkan angin dalam badan, membakar lemak, melangsingkan badan dan mengurangkan selulit
Di sapu di seluruh badan terutama di bahagian perut sebelum memakai bengkung

KHASIAT KAPSUL JAMU MAK BIDAN
Merapatkan otot vagina, mengecutkan rahim, melangsingkan badan dan menambah tenaga serta menyihatkan badan.

KHASIAT MINYAK TELON
Digunakan untuk mengatasi masalah kembung perut dan menghangatkan badan bayi.

KHASIAT TUNGKU HERBA MAK BIDAN
Digunakan untuk mengecutkan peranakan, melancarkan perjalanan darah, membuang angin dan membuang kotoran dalam badan.
Kukus tungku 15-20 minit sebelum digunakan didalam periuk.

PERAWAN HERBAL WASH
Membersih alat sulit dari bakteria dan memberi kesegaran agar sentiasa bersih dan segar sepanjang hari.





TUNGKU HERBA MAK BIDAN (HARGA UNTUK 1)
HARGA PASARAN : RM39.90
HARGA PROMOSI : RM36
POS RM8 SM / RM12 SS

Tungku Beherba Mak Bidan di inspirasikan dari pakar perbidanan melayu asli yang telah di modenkan menjadi tradisi sejak turun temurun dahulu.

FUNGSI TUNGKU BEHERBA MAK BIDAN
Untuk melancarkan perjalanan darah , melembutkan urat betis yang tegang akibat terlalu banyak duduk, berlari atau berjalan.
Menghilangkan kesakitan bengkak urat yang dialami.
Untuk membuang darah kotor dan membuang angin dalam badan.
Untuk memecahkan angin yang berada di dalam badan dan perut, disamping dapat memecahkan lemak, serta dapat mengatasi masalah perut buncit.
Menghindarkan daripada gastrik.
Melancarkan pernafasan dan menyenangkan membuang asir besar dan kecil.
Ibu yang sedang berpantang amat sesuai menggunakan Tungku Herba Mak Bidan ini.

CARA PENGUNAAN KRIM PANAS BERHERBA
Kukus tunku selama 15-20 minit sebelum digunakan.
Untuk kesan berganda amalkan makanan tambahan pati herba mak bidan bagi menjaga bahagian dalaman ibu bersalin.

KANDUNGAN TUNGKU HERBA MAK BIDAN
Daun serai wangi
Daun mengkudu
Daun asam jawa
Daun dan buah limau purut
Chempor
Buah kedeka
Cabai tali
Cabai pintal
Halia
Daun salam
Lengkuas
Halba dan 50 jenis rempah ratus ramuan tradisional melayu yang terpilih..

BENGKUNG MAK BIDAN (HARGA UNTUK 1)
HARGA PASARAN : RM37
HARGA PROMOSI : RM33
POS RM8 SM / RM12 SS

KEISTIMEWAAN BENGKUNG MAK BIDAN
Diperbuat dari kain belacu asli yang bermutu tinggi dan selesa digunakan
Mempunyai diameter yang besar, panjang dan mampu menutupi seluruh perut bermula dari bawah payudara hingga ke pinggul.
Mudah digunakan walaupun bersendirian kerana mempunyai 2 ikatan tali.
Boleh digunakan walaupun tidak di dalam pantang untuk mengekalkan kecantikan bentuk badan
Penggunaan berterusan bengkung Mak Bidan ini dapat merapatkan Otot Vagina
Membentuk kembali pinggul wanita yang kembang selepas bersalin kembali cantik persis anak dara

CARA MENGGUNAKAN BENGKUNG MAK BIDAN

Langkah 1
Lipat kain bengkung bermula dari kiri ke kanan
Lipat kain bengkung sebelah kanan pula ke kiri

Langkah 2
Masukkan tali disebelah kiri ke lubang jahitan disebelah kanan dari bawah
Selepas itu masukkan pula tali di sebelah kanan ke kiri berselang seli sehingga sampai ke lubang yang terakhir yang berada di paras bawah dada.

Langkah 3
Setelah sampai ke paras lubang yang terakhir, lilitkan ke dua-dua tali yang berlebih tadi ke belakang dengan cara bersilang (seperti anda mengikat tali kasut yang panjang).
Lilit sehingga simpulan yang terakhir berada di bahagian hadapan dan anda telah pun siap berbengkung.

♡ CARI DI SINI PUN BOLEH ♡

 
Copyright © 2017 Cikza Beauty Shop. All Rights Reserved. Designed by Cik Nurfarah.